top of page

TELECOM

Een telefooncentrale van de dag van vandaag heeft heel wat meer functionaliteiten dan enkel bellen. We spreken nu over Unified Communications: we voegen aan het bellen agenda-functionaliteiten, e-mail, webvergaderen en instant messaging met verschillende communicatiemiddelen toe. Zo stellen we bijvoorbeeld in hoe en wanneer we bereikbaar zijn op elk toestel (vast of mobiel) al dan niet gekoppeld aan bijvoorbeeld de agenda.

Samen met internetlijnen maken deze telefooncentrales een goede werking mogelijk van uw bedrijf.

Unified Communications

Internet

“Ik verander niets, alles werkt!”

 

Deze uitspraak horen we regelmatig, maar na een audit en een gedegen behoefte analyse gaan meer dan eens de ogen open. De IT wereld is in constante evolutie, maar de Telecom markt is na decennia lange stilte eindelijk goed en wel in beweging gekomen… Wat betekent dit voor u?

 

ISDN wordt geschrapt
 

Binnen afzienbare tijd spreken we nog enkel over data lijnen, met telefonie, privé netwerken en internet toegang allemaal samen op één verbinding. De tijd dat er een duidelijk verschil was tussen analoge of digitale lijnen aan één kant en data lijnen langs de andere loopt stilaan op zijn einde.

 

Unified communications – Voip telefonie – Virtual Lan – Sip trunk – One number concept – Bundled Vdsl

 

All-in-one
 

De complexiteit van telefonie ligt weldra in de samenwerking tussen de verschillende diensten op deze lijn. Welke synergiën zijn er zinvol tussen data en voice? Dit biedt ook perspectieven naar onafhankelijke providers die vaak een lager tarief voor gesprekken aanbieden, zeker internationaal.

De integratie van deze diensten in uw huidig netwerk én dus jouw IT-strategie is iets waar men vroeg of laat verplicht mee geconfronteerd wordt. Niet alleen prijsargumentatie speelt een rol, maar ook een verhoogde efficiëntie van medewerkers en uw betere bereikbaarheid voor uw klanten is niet onbelangrijk.

Dit alles hoeft niet af te schrikken: alles bij elkaar genomen is dit vrij eenvoudig. We willen u daarom graag overtuigen dat we dit verhaal bij INNI Belgium goed in de vingers hebben!

 

Spreek ons aan!
 

Spreek ons aan via telecom@inni.be of draai ons nummer en we luisteren aandachtig naar uw vragen.

bottom of page